FAQ - Nejčastěji kladené otázky

Obecné

Prospekty / Katalogy

Vyhledávání

Rezervační proces

Platba

Storno/Změny

Pre check-in

Před začátkem pobytu

Během pobytu

Po skončení pobytu

Pronájem Vašeho rekreačního objektu

Obecné

Kdo je Interhome?​

Společnost Interhome byla založena v roce 1965 ve Švýcarsku a s hrdostí se ohlíží za mnoha úspěšnými dekádami a zkušenostmi získanými v oblasti rekreačního pronájmu. Dnes je Interhome předním evropským poskytovatelem kvalitních rekreačních objektů s nabídkou více než 40.000 domů a apartmánů v 28 zemích.

Kde najdu Všeobecné obchodní podmínky rezervace s Interhome?

Zde najdete Všeobecné obchodní podmínky.

Zpět na začátek

Prospekty / Katalogy

Jak mohu požádat o osobní katalog na míru?​

Na našich stránkách si vyberte rekreační doma a apartmány, které splňují Vaše požadavky, a vložte je na seznam svých "Oblíbených" kliknutím na "Uložit/Porovnat". Můžete vložit až 20 položek. Následně jděte do složky "Oblíbené" v pravém horním rohu a klikněte na "Vytvořit osobní katalog (PDF)". Vyplňte osobní údaje, katalog ve formátu PDF obdržíte e-mailem.

Zpět na začátek

Vyhledávání

Jak zjistím, že je rekreační objekt k dispozici?​

Při vyhledávání online se Vám ve vybraném termínu objeví jen rekreační objekty, které jsou k dispozici. Pokud vyhledáváte bez zadání termínu, k ověření dostupnosti využijte kalendář na stránce s nabídkou rekreačního objektu. U objektů "na vyžádání" můžete zaslat poptávku nebo nás kontaktovat přímo.

Jak zjistím cenu rekreačního objektu?​

Při online vyhledávání se zadáním konkrétního termínu uvidíte cenu rekreačního objektu přímo ve výsledcích vyhledávání. Též můžete jít na stránku vybraného rekreačního objektu a zadáním konkrétních dat v kalendáři zobrazit cenu a přehled všech dostupných doplňkových služeb.

Kde mohu vidět umístění rekreačního objektu?​

Ve výsledcích vyhledávání můžete kliknout na záložku "Mapa", kde se Vám zobrazí umístění rekreačního objektu. V záložce "Mapa" na stránce konkrétního rekreačního objektu označuje jeho pozici šipka. Plánovač tras na mapě Vám ukáže cestu.

Jak najdu rekreační objekty, kde je povolen pobyt se psem?​

Ve vyhledávači můžete v menu po levé straně doplnit další hlediska, která by měl rekreační objekt splňovat. Zde najdete rekreační domy a apartmány, které umožňují pobyt s domácími mazlíčky, a to výběrem kategorie "Domácí zvíře povoleno".

Jak mohu najít rekreační objekty vhodné pro vozíčkáře?​

Ve vyhledávači můžete v menu po levé straně v záložce "Vybavení" doplnit další atributy. Rekreační objekty vhodné pro vozíčkáře najdete zadáním "Vhodné pro vozíčkáře".

Zpět na začátek

Rezervační proces

Jak rezervovat rekreační objekt?​

U Interhome můžete rekreační dům či apartmán rezervovat jednoduše třemi způsoby - přímo na naší internetové stránce, telefonicky nebo e-mailem.

Je moje online rezervace u Interhome bezpečná?​

Online rezervace u Interhome je bezpečná. Ověření a validace společnosti HHD AG je v souladu s validačními pokyny stanovenými fórem CA/Browser Forum. SSL certifikáty chrání data na cestě mezi uživateli a webovými stránkami, ke kterým jsou připojeni.

Jaké doplňkové služby rekreační objekty nabízejí?​

Každý rekreační dům či apartmán má své vlastní doplňkové služby, např. dětské postýlky, židličky, kočárek atp. Všechny dostupné doplňkové služby najdete na stránce konkrétního rekreačního objektu po zadání konkrétního data pobytu v kalendáři. Většinu doplňkových služeb je možné rezervovat za poplatek přímo při rezervaci objektu.

Služby v resortech: Interhome má více než 200 servisních kanceláří v hlavních evropských prázdninových destinacích. Naši pracovníci v místě Vám rádi pomohou, příp. doporučí služby a aktivity v místě.

Jak dlouho dopředu mohu rekreační objekt rezervovat?

Rekreační dům či apartmán si můžete rezervovat kdykoli. Objednáváte-li 1 týden před nástupním termínem, získáte na vybrané rekreační objekty last minute slevu. Preferujete-li rezervaci s velkým předstihem, konkrétně 9 a více měsíců před nástupním termínem, získáte na vybrané rekreační objekty slevu za včasnou rezervaci.

Při objednávkách s nástupním termínem do 3 dnů nás prosím kontaktujte telefonicky. V takovém případě je možná platba pouze platební kartou.

Mohu rezervovat i dlouhodobý pobyt na více než čtyři týdny?​

Ano, rezervace na termín delší než čtyři týdny je možná. Kontaktujte nás prosím s podrobnějšími informacemi.

Chtěl/a bych si rezervovat rekreační objekt, který je pouze "na vyžádání". Jak mám postupovat?

Vyberte v kalendáři na stránce rekreačního objektu termín pobytu, klikněte na tlačítko "Na dotaz" a v následujícím formuláři vyplňte Vaše údaje. Pracovníci našeho zákaznického centra se Vám ozvou v nejbližším možném termínu, aby s Vámi dohodli detaily a zpracovali Vaši žádost o rezervaci. Pokud si nejste některým z uvedených kroků jistí nebo potřebujete pomoci, ozvěte se nám telefonicky na zákaznickou linku.

Kdy bude moje rezervace potvrzena?​

Po rezervaci obdržíte potvrzovací e-mail s číslem Vaší rezervace. Pokud potvrzovací e-mail neobdržíte, kontaktujte nás prosím.

Zpět na začátek

Platba

Jaké možnosti platby nabízíte?​

Úhrada rezervace je možná tři způsoby:

1. Platební kartou (VISA nebo Mastercard)
2. Fakturou / bankovním převodem
3. PayPal

U rezervací provedených krátce před datem odjezdu jsou jako platební metody přijímány pouze platební karty a PayPal. 

Vrácení kreditu v případě zrušení Vaší rezervace?​

Kreditní zůstatky vyplývající ze zrušení Vaší rezervace Vám budou vráceny stejným způsobem, jakým jste provedli platbu. Pokud to nebude možné, pošleme Vám po 5 pracovních dnech e-mail se žádostí o zaslání Vašich bakovních údajů.

Musím uhradit zálohu? Do kdy má být uhrazena celá částka?​

Záloha ve výši 20% fakturované částky za rezervované ubytování je splatná do 5 dnů od rezervace. Zbytek částky musí být uhrazen společnosti Interhome do 28 dnů před začátkem pobytu. Pokud objednáváte rekreační dům nebo apartmán méně než 43 dnů před nástupním termínem, je nutné uhradit celou částku najednou a neprodleně.

Zpět na začátek

Storno/Změny

Jak mohu svoji rezervaci zrušit?​

Vaši rezervaci můžete zrušit online. Příslušný odkaz k provedení platby, ke správě a zrušení Vaší rezervace najdete v potvrzení rezervace. 

Vrácení kreditu v případě zrušení Vaší rezervace?​

Kreditní zůstatky vyplývající ze zrušení Vaší rezervace Vám budou vráceny stejným způsobem, jakým jste provedli platbu. Pokud to nebude možné, pošleme Vám po 5 pracovních dnech e-mail se žádostí o zaslání Vašich bakovních údajů.

Jaké jsou storno poplatky?​

Tato kompenzace zpravidla (k 1. 11. 2024) činí:

  • 10 % z ceny rezervace, pokud zákazník odstoupí od smlouvy do 60 dnů před zahájením pobytu,

  • 50 % z ceny rezervace, pokud zákazník odstoupí od smlouvy 59 až 29 dnů před zahájením pobytu,

  • 80 % z ceny rezervace, pokud zákazník odstoupí od smlouvy 28 dnů až 2 dny před zahájením pobytu.

  • Pokud je odstoupení od smlouvy oznámeno později než 2 dny před zahájením pobytu nebo pokud na zájezd nenastoupíte, bude vám účtována celková cena rezervace.

Mohu rezervaci změnit?​

Vaši rezervaci můžete změnit online. Příslušný odkaz k provedení platby, ke správě a zrušení Vaší rezervace najdete v potvrzení rezervace. 

Zpět na začátek

Pre check-in

K čemu slouží pre check-in?​

Interhome pre check-in je srovnatelný s check-in leteckých společností – usnadňuje našim klientům život. Potřebné údaje vyplníte ještě před příjezdem, čímž jsou příjezdové procedury urychleny a odbavení je pohodlnější. Možnost bezpečné rezervace doplňkových služeb.

Je pre check-in bezpečný?​

Ano, pre check-in je naprosto bezpečný.

  1. K pre check-in formuláři máte přístup jen v případě, že jste obdrželi přímý odkaz.

  2. Check-in provádíte na zabezpečené webové stránce (https).

  3. Údaje o platební kartě zadáváte v zabezpečeném rozhraní společnosti Computop (přední společnost v oblasti plateb). Neuchováváme žádné údaje o platební kartě, pouze bezpečný alias.

  4. Osobní data jsou zabezpečena a nejsou využívána pro marketingové účely.

Proč musím znovu uvést detaily platební karty?​

Platba rezervace a úhrada vedlejších nákladů na místě jsou dvě různé transakce. Lze to přirovnat např. k platbě rezervace v hotelu a následné úhradě konzumace z mini-bar na recepci.

Zpět na začátek

Před začátkem pobytu

Kdy obdržím své cestovní podklady?​

Cestovní dokumenty obdržíte 28 dnů před nástupním dnem, pokud je rezervace uhrazena. Rezervujete-li na poslední chvíli, cestovní podklady obdržíte neprodleně po úhradě.

Je v rekreačním objektu k dispozici povlečení a ručníky?​

Obvykle jsou k dispozici přikrývky a polštáře pro všechna lůžka (s výjimkou dětských postýlek). V některých případech je povlečení a ručníky zahrnuto v ceně. Informace naleznete v "doplňkových službách" u konkrétního rekreačního objektu.

Jak mohu kontaktovat držitele klíčů v místní servisní kanceláři?​

Kontakty na držitele klíčů naleznete ve svých cestovních podkladech, které obdržíte 28 dnů před nástupem.

Co si mám vzít s sebou na dovolenou s Interhome?​

Ohledně cestovních pasů, víz a dokumentů týkajících se zdravotní péče byste se měli poradit s příslušnými úřady, stejně tak o dokladech, které jsou požadovány pro daný rekreační objekt. Společně s cestovními podklady obdržíte řadu doporučení, které mohou být pro Vaši dovolenou s Interhome užitečné. 

Beru si s sebou svého psa. Co bych měl mít na paměti?​

Při cestování po Evropě je potřeba, abyste měli pro svého psa nebo kočku cestovní pas. Tento pas slouží jako důkaz očkování proti vzteklině. Kromě toho by Vaše zvíře mělo mít identifikaci, např. čip. Identifikaci i cestovní pas můžete získat od svého veterináře. Mimo to existují další možné požadavky na cestování s domácími zvířaty do zahraničí, např. krevní testy. Před odjezdem se poraďte s veterinářem.

Zpět na začátek

Během pobytu

Jaký je čas příjezdu a odjezdu do a z rekreačního objektu?​

Držitel klíčů Vás v den Vašeho příjezdu očekává mezi 16:00-19:00 hod., pokud není ve Vašich cestovních podkladech uvedeno jinak. Kontaktujte prosím držitele klíčů, pokud přijíždíte mimo toto časové rozmezí.
Rekreační objekt musíte v den odjezdu opustit do 10:00 hod., pokud není ve Vašich cestovních podkladech uvedeno jinak.

Kde dostanu klíče k rekreačnímu objektu?​

Cestovní podklady obsahují veškeré informace a kontakty na držitele klíčů, který Vám bude klíče předávat a který bude Vaším kontaktem v místě.

Musím hradit kauci?​

Držitel klíčů je oprávněn Vás požádat o kauci. Částku kauce naleznete v přehledu plateb na stránce konkrétního rekreačního domu nebo apartmánu a též v potvrzení Vaší rezervace.

Jakým způsobem se hradí kauce?​

Kauce se hradí platební kartou nebo v hotovosti (jak je uvedeno v potvrzení Vaší rezervace). Kauci je nutno uhradit, jinak nedostanete klíče. Dovolujeme si upozornit, že některé lokality akceptují úhradu kauce pouze v hotovosti.

Co se s mojí kaucí stane?​

Kauce je záruka a bude vrácena po řádném předání pronajatého rekreačního objektu. Kauce Vám bude vrácena na bankovní účet nebo ji obdržíte v hotovosti od držitele klíčů, pokud jste ji platili v hotovosti. Pro vrácení kauce na bankovní účet vždy uveďte držiteli klíčů svůj IBAN a BIC kód.

Musím hradit turistický poplatek?​

Veškeré poplatky jsou uvedeny v přehledu nákladů na stránce konkrétního rekreačního objektu. Zde můžete vidět, kolik činí poplatek, příp. zda je zahrnut v ceně pronájmu.

Jak mohu na místě podat stížnost?​

Pokud nebyl stav rekreačního objektu v souladu se smlouvou nebo pokud jste utrpěli újmu, musíte tuto skutečnost okamžitě oznámit držiteli klíčů. Pokud není schopen napravit nedostatky v přiměřené lhůtě, je nutné, abyste telefonicky informovali pracovníky Interhome na zákaznické lince. Pokud není oznámení podáno okamžitě po zahájení doby pronájmu, předpokládá se, že je rekreační objekt bez vad. Stejná pravidla platí i v případě závad vzniklých během pobytu.

Musím při odjezdu rekreační objekt uklidit?​

Základní úklid provádí vždy zákazník, bez ohledu na závěrečný úklid prováděný správcem. Základní úklid zahrnuje úklid kuchyňské linky či obdobného zařízení, umytí a uklizení nádobí, odstranění zbytků potravin a veškerého odpadu, stáhnutí ložního prádla a zametení nebo vysátí všech místností, tak aby byl objekt předán čistý.

Zpět na začátek

Po skončení pobytu

Jak mohu podat stížnost?​

Pokud nemůže být Vaše stížnost vyřešena na místě, musíte ji předložit během 4 týdnů následujících po skončení smluvního pronájmu. Následující kontakty jsou k dispozici pro komunikaci s oddělením péče o zákazníky. Ujistěte se prosím, že jste ve stížnosti uvedli své jméno, číslo rezervace a termín svého pobytu.
Kontaktní údaje vyplňte zde.

Termín přijetí stížnosti je dán datem poštovního razítka na obálce. Viz také naše Rezervační podmínky.

Jak mohu napsat hodnocení/recenzi?​

Po návratu obdržíte e-mail s odkazem na formulář hodnocení/recenze. Všechny recenze jsou ověřeny a následně zveřejněny společností Interhome.

Zpět na začátek

Pronájem Vašeho rekreačního objektu

Jak mohu úspěšně pronajímat svůj rekreační objekt s Interhome?​

Chcete začít úspěšně pronajímat svůj rekreační dům nebo apartmán s Interhome – pod značkami Interchalet (v Německu) a Interhome (v Evropě)? Nechte si od nás bezplatně a nezávazně poradit. Rádi Vám představíme Váš potenciál pronájmu a společně s Vámi vymyslíme ten nejlepší postup.

Více informací najdete zde.

Jaké služby nabízíme majitelům rekreačních objektů?​

Naše služby pro majitele domů přizpůsobujeme Vašim potřebám. Využijte více než 55 let zkušeností Interhome s profesionálním pronájmem rekreačních domů a apartmánů. V závislosti na destinaci nabízíme širokou škálu služeb od zajištění marketingu a celého procesu rezervace, včetně komunikace se zákazníky, předávání klíčů a kontroly kvality, až po komplexní balíček služeb bez starostí, který zahrnuje úklid, výměnu prádla, kontrolu zahrady a bazénu a další služby související s Vaším rekreačním objektem.

Více informací najdete zde.

Zpět na začátek

Takto jste ve svém rekreačním objektu v bezpečí

Pouze vybraná a prověřená ubytování

Kvalita je naší prioritou

Každý rekreační objekt je před Vaším příjezdem zkontrolován, abychom Vám zajistili ten nejlepší možný pobyt.

Garance dostupnosti a servis v místě

Využijte naše zkušenosti

Předání klíčů zajišťuje náš vstřícný personál. K dispozici 24 hod. denně nebo servis přímo v místě, který zodpoví Vaše dotazy a pomůže tipy a poznatky k Vaší prázdninové destinaci a rezervovanému ubytování.

Nezapomenutelná dovolená

Soukromí a volnost ve Vašem rekreačním domě nebo apartmánu

Buďte svým vlastním pánem, stravujte se bez ohledu na čas a maximálně využijte prostor pro Vaše přátele a rodinu.

Proč Interhome

Najít svou ideální dovolenou nikdy nebylo snazší. Chcete objevovat nové destinace? Není lepší způsob než vyrážet za dobrodružstvím ze zázemí rekreačního domu nebo apartmánu. Užijte si "la dolce vita" v Itálii, nechte se okouzlit životním stylem na Francouzské riviéře nebo okuste španělský temperament. Inspirujte se našimi tipy na dovolenou a rezervujte online - rychle, jednoduše a bezpečně s Interhome.

Volnost, soukromí a spousta prostoru v rekreačním domě nebo apartmánu

Váš pobyt v rekreačním domě nebo apartmánu nabízí spoustu výhod: užijte si čas přesně tak, jak chcete a podle vlastních pravidel, aniž byste byli rušeni ostatními hosty nebo hotelovým personálem. Ať už plánujete výlet do města, odpočinkovou dovolenou s rodinou nebo přáteli, dopřejte si spoustu prostoru, volnosti a flexibility v rekreačním domě nebo apartmánu.