Záruky spokojenosti Interhome

Nově a exkluzivně u Interhome: Vaše záruka spokojenosti!

Vaše spokojenost je náš cíl! Nabízíme Vám jistotu, že Vaše ubytování bude zcela odpovídat popisu na internetové stránce Interhome. Ručíme za to, nebo dostanete své peníze zpět.

Díky záruce spokojenosti Interhome jste při příjezdu do Vašeho rekreačního objektu Interhome automaticky pojištěni proti všem nečekaným překvapením, a to
bez dodatečných nákladů. Vrátíme Vám až EUR 5 000 z ceny pronájmu, pokud by se objevily nepředvídatelné, významné nedostatky ve Vašem rekreačním ubytování. Rychle a bez starostí.


Nejdůležitější body Interhome záruky spokojenosti:

  • Záruka vrácení peněz až do maximální částky EUR 5 000.
  • Pojistné krytí začíná okamžikem rezervace rekreačního objektu a končí jeden den (24 hodin) od převzetí rekreačního domu nebo apartmánu.
  • Významné nedostatky jsou nedostatky, které znemožňují pojištěným, aby zůstali v objektu za normálních podmínek, nebo absence specifických služeb, které byly prokazatelně rozhodujícími faktory při výběru ubytování.


Veškeré základní nedostatky v rezervované nemovitosti je nutno ohlásit do 24 hodin od převzetí na čísle +41 44 283 32 22. Servisní středisko Allianz je k dispozici od pondělí do pátku v pracovní dny od 8:00 do 18:00 hod. Mimo otevírací dobu, stejně jako o svátcích a 24. prosince a 31. prosince, musí být zpráva předána následující den, kdy je servisní středisko otevřené.

Všeobecné podmínky pojištění naleznete zde.
Pojištění je platné pro všechny rezervace od 1. května 2017.

Allianz Travel Insurance