Takto jste ve svém rekreačním objektu v bezpečí

Více informací
  • Individuální příjezd
  • Klid a soukromí
  • Volnost a nezávislost
  • Kontrola úklidu a pořádku
  • Zajištěné předání klíčů přímo na místě
  • Osobní asistence během pobytu

Corona FAQ

Koronavirus pochopitelně vyvolává napětí a oprávněně tak vzniká mnoho otázek.
Rádi bychom Vám poskytli co nejlepší možné informace. Z tohoto důvodu zde uvádíme nejčastěji kladené otázky týkající se pandemie koronaviru a k tomu příslušné odpovědi.

Máte obecnou otázku? Nejčastěji kladené otázky naleznete zde.

(1) Na jakém základě přijímá společnost Interhome Group rozhodnutí a opatření pro rušení rezervací během pandemie koronaviru?
Společnost Interhome Group stanovuje svá rozhodnutí a opatření na základě oficiálních nařízení a cestovních upozornění příslušných orgánů nebo národních či místních pokynů.

(2) Mohu svoji rezervaci kvůli pandemii koronaviru zrušit zdarma?
Na webových stránkách www.interhome.group/cs-cz/coronavirus jsme shrnuli všechna opatření a rozhodnutí od společnosti Interhome Group týkající se bezplatných zrušení rezervací. Všechny tyto informace jsou pravidelně kontrolovány a aktualizovány. Vezměte prosím také na vědomí možnost opětovného zarezervování (viz bod 12).

(3) Musím dodržet dané lhůty, abych mohl/-a bezplatně zrušit rezervaci kvůli pandemii koronaviru?
Ano, abyste mohli využít možnosti bezplatného zrušení nebo změny rezervace, musíte nás kontaktovat ve stanovených lhůtách. Pokud rezervaci zrušíte před začátkem nebo po uplynutí této lhůty nebo na pobyt nenastoupíte bez předchozího upozornění, pak Vám budeme účtovat běžné storno poplatky v souladu s našimi obchodními podmínkami. Pro bližší informace a podrobnosti prosím navštivte naši webovou stránku www.interhome.group/cs-cz/coronavirus.

(4) Je možné zrušení rezervace zdarma v případě, že veřejný život v dané rekreační oblasti je omezen, ale nebylo tam doposud vydáno cestovní varování?
Pokud jsou v místě dovolené nebo v jeho bezprostřední blízkosti nevyhnutelné nebo výjimečné okolnosti, které významně ovlivňují a narušují uskutečnění cesty (v případě společnosti Interhome Group se jedná o poskytování ubytování) případně dopravu osob na místo určení, pak Interhome Group musí nabídnout bezplatné zrušení rezervace. To ale neplatí, pokud lze v omezené míře využívat místní infrastrukturu (např. horské železnice, restaurace, bary, kryté bazény atd.) nebo jiná zařízení. Pro bližší informace a podrobnosti ke lhůtám stanoveným pro tyto případy prosím navštivte naši webovou stránku www.interhome.group/cs-cz/coronavirus.

(5) Co se stane, jestliže není možné opustit zemi nebo vstoupit do cílové oblasti popř. do země, kterou je potřeba projet?
Pokud byl vydán úřední příkaz (zákaz pohybu, karanténa) nebo cestovní varování, pak společnost Interhome Group musí umožnit bezplatné zrušení rezervace. Takto zasažené země a příslušná opatření lze nalézt na webové stránce www.interhome.group/cs-cz/coronavirus.

(6) Co se stane, jestliže byla zrušena doprava (let, trajekt) k danému ubytování?
Pokud neexistují žádné úřední předpisy, tak rezervace rekreačního ubytování nebo apartmánu zůstává v platnosti a platí nadále všeobecné cestovní podmínky.

(7) Kdy dostanu náhradu za zrušení již provedené platby z důvodů pandemie koronaviru?
Veškeré refundace peněz zpracujeme co nejrychleji. Vzhledem k současné situaci a souvisejícímu velkému pracovnímu vytížení ale může dojít ke zpoždění až 2-3 týdnů. V těchto výjimečných případech Vás proto žádáme o porozumění a trpělivost.

(8) Může se stát, že zálohy a doplatky, které mají být vráceny, nebudou na Váš účet připsány současně?
Pokud zálohy a doplatky byly zaplaceny různými platebními prostředky, může se stát, že vratky plateb budou provedeny v rozdílných termínech.

(9) Je možné u společnosti Interhome Group zažádat o poukázku místo náhrady za zrušení rezervace v průběhu pandemie koronaviru?
Ano, je možné vystavit cestovní poukázku. Kontaktujte prosím náš servisní tým, který Vám na základě Vašich rezervačních údajů poukázku vystaví.

(10) Pokryje pojišťovna případné náklady za zrušení rezervace vzniklé během pandemie koronaviru?
V případě pandemie pojišťovna náklady na zrušení obvykle nehradí. Nadále tak platí všeobecné pojistné podmínky.

(11) Budou stornopoplatky zpětně vráceny, jestliže bylo oficiální rozhodnutí nebo cestovní varování vydáno až po provedeném zrušení pobytu?
Jestliže v době zrušení nebylo známo oficiální rozhodnutí nebo cestovní varování, zpětné vrácení stornopoplatků není možné. V tomto případě platí všeobecné cestovní podmínky společnosti Interhome Group.

(12) Jaké možnosti opětovného zarezervování mají zákazníci, kteří museli z důvodů pandemie své rezervace zrušit?
Společnost Interhome Group upravila možnosti opětovného zarezervování během pandemie koronaviru následovně:
Všechny rezervace lze zdarma změnit a opětovně zarezervovat až do 43 dní před začátkem pobytu. Při opětovném zarezervování resp. nové rezervaci může zákazník změnit termín pobytu i cílovou destinaci.

(13) Jaká preventivní opatření v oblasti dezinfekce rekreačních objektů a rekreačních pronájmů byla společností Interhome Group v průběhu pandemie zavedena?
V tomto případě společnost Interhome Group dodržuje doporučení o obecných hygienických opatřeních od institutu Roberta Kocha. Tyto informace pak poskytují pronajímatelé, správci objektů a zaměstnanci servisních kanceláří přímo na místě. Podrobné informace naleznete zde.

(14) Je koronavirový test povinný, když cestuji do zahraničí?
Ano, některé země při vstupu vyžadují povrzení negativního koronového testu. Vždy prosím dodržujte aktuální předpisy úřadů ve Vaší cílové destinaci a v tranzitních zemích, přes které cestujete.

Pouze vybraná a prověřená ubytování
Kvalita je naší prioritou

Každý rekreační objekt je před Vaším příjezdem zkontrolován, abychom Vám zajistili ten nejlepší možný pobyt.

Garance dostupnosti a servis v místě
Využijte naše zkušenosti

Předání klíčů zajišťuje náš vstřícný personál. K dispozici 24 hod. denně nebo servis přímo v místě, který zodpoví Vaše dotazy a pomůže tipy a poznatky k Vaší prázdninové destinaci a rezervovanému ubytování.

Nezapomenutelná dovolená
Soukromí a volnost ve Vašem rekreačním domě nebo apartmánu

Buďte svým vlastním pánem, stravujte se bez ohledu na čas a maximálně využijte prostor pro Vaše přátele a rodinu.

Proč Interhome

Najít svou ideální dovolenou nikdy nebylo snazší. Chcete objevovat nové destinace? Není lepší způsob než vyrážet za dobrodružstvím ze zázemí rekreačního domu nebo apartmánu. Užijte si "la dolce vita" v Itálii, nechte se okouzlit životním stylem na Francouzské riviéře nebo okuste španělský temperament. Inspirujte se našimi tipy na dovolenou a rezervujte online - rychle, jednoduše a bezpečně s Interhome.

Volnost, soukromí a spousta prostoru v rekreačním domě nebo apartmánu

Váš pobyt v rekreačním domě nebo apartmánu nabízí spoustu výhod: užijte si čas přesně tak, jak chcete a podle vlastních pravidel, aniž byste byli rušeni ostatními hosty nebo hotelovým personálem. Ať už plánujete výlet do města, odpočinkovou dovolenou s rodinou nebo přáteli, dopřejte si spoustu prostoru, volnosti a flexibility v rekreačním domě nebo apartmánu.

© HHD AG Schweiz 2021